Redan onsdag..!

God morgon!
Hah, sovmorgon idag då :) Myys!
Skulle ju upp klockan åtta.. Men det gick inte bra. Så ska jobba imorgon istället :) Yes!

Jag har fått min tredje ring från Tradera nu! :D Den som baby köpte till mig. Sitter asbra, och är snygg, snygg :) Tack älskling <3

Tommy kom på kaffe nu. Jävla tattare ;) Haha!

Soc kom förbi förut.. Vad är det med att ringa på ringklockan sex ggr och sen efter en stund ringa på 6 ggr igen?! HERREGUD!! JAG HÖRDE DIG FÖRSTA GÅNGEN DIN *****!!!!!!!! ÅÅHHH! Blir så jävla förbannad. Men men.. Tog iallafall min antabus idag. Goodiegood.
Sitter bara och glor på tv lite smått nu. Ska dra mig en kopp kaffe och sen får vi se vad som händer :)

Ordet är ditt ♥
Postat av: MOOOLLYS - HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Ha en fin dag :)

2010-09-15 @ 14:04:01
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: therese

Allt bra?:)

2010-09-15 @ 14:04:48
URL: http://browntess.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0