Ont i mina fötter!

Ååhh.. Jaa. Ont i fötterna var det ja. Fyfan.. Inte okej detta.
Har nyss kommit hem från jobbet. Mina fötter är helt slut. Sitter och äter naturgodis.. Gott!
Ska strax gå iväg och hämta Milla från dagiset. Så jävla tråkigt att gå! Antingen får jag fixa cykeln eller så få rjag fixa körkortet. Vilket är lättast?! Hmm.. Får ta mig en funderare på det där.

Var även förbi Erikshjälpen lite snabbt! Jobbar ju granne med dom så varför inte :P Kika runt, gick ut. Mer än så blev det inte! Hitta värsta coola ketchupflaskan! LÄTT ATT JAG SKA KÖPA DEN PÅ LÖRDAG OM DEN FINNS KVAR! Haha :D
Ska kolla om Vattenpalatset har öppnat igen, för att på lördag drar vi dit isåfall! :) Lek och bus <3

Men nu ska jag vila lite och sen gå iväg!

Ordet är ditt ♥
Postat av: GalenBrud

hehe okej ;)

näe lite senare blir det att sitta bänkad framför tv:n, bästa tv kvällen idag ju! :D



sen vill jag gärna se bild på den dä ketchup flaskan för att se om den är så cool ;)

2010-09-22 @ 17:04:48
URL: http://galenbrud.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0