Nu är det jul igen! Eller...?!

Tro det eller ej, men i slutet av denna månaden ska jag börja med min julklappsjakt! Måste börja lite smått innan nu, HATAR när det blir panik och stress. Ska börja med Millas och Elinas julklappar först :) Kanske blir Ullared på höstlovet, så får köpa mer då med! :)

Mysteriet på Greveholm är asbra ju :D HAH! Längtar verkligen till julen nu.. BLÖ!! Men det är bara typ tre månader kvar! LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT!! Ifs.. Det kändes som att det var igår när jag träffade baby första gången, fastän det var för fyra månader sen, så att så lång tid är det ju inte kvar till jul ändå :)
Men jag längtar i vilket fall som helst!! Fan ta er om ni inte köper julklappar till mig... KOMMER Å SLÅR ER!!! HAH :D Neee.. Får väl köpa julklappar till mig själv. Eller något ;)

Men nu ska jag smörja in mig! Har precis duschat med baby, myyyyys :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0