My day!

Nu har man gjort allt man ska för idag!
Var hos min kontaktperson imorse. Ska få tid till ångestgruppen och DBT-behandling. Men först ska jag och min KP gå igenom hela "planen". Fint det! :)

Jag och baby knallade runt lite på stan efter det. Mötte upp Eddie, knallade runt lite mer och sen fick jag knalla runt själv inne i stan :) Köpte mig en ny jacka! 180 spänn.. Värsta kapet! Sen har jag även skrivit upp mig till att donera 50 kronor i månaden till Läkare utan gränser! Dagens gärning det :)

Nu sitter man här hemma. Milla äter isglass, väntar på att hon ska äta klart så går vi nog ut och leker. Det är ju sooool för en gångs skull... (typ)!

HAHAHAHAHHA!! Nästan alla brudar i Vänersborg är helt jävla sönder! Hur står ni uuut?! Har ni verkligen ett sådant tragiskt liv? Tråkigt liv? Nej just det. Ni super ju varenda helg för att dölja det. HAH! :D


Får se om man kan dra till Vattenpalatset denna helgen med Milla. Hoppas det iallafall! :)

Ordet är ditt ♥
Postat av: sigge

planer för kvällen? :)

2010-09-21 @ 16:09:42
URL: http://thisissigge.blogg.se/
Postat av: sigge

okey :)

ja ska nog typ gö läxa o lite så.

2010-09-21 @ 18:09:48
URL: http://thisissigge.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0