Mhm mhm :)

Idag ska jag MYSA SÖNDER MIG med baby! :)
Kanske blir film hemma hos Andreas. Får se om jag orkar.. Mår så jävla kasst idag. Inte fysiskt men psykiskt..

Jag ska ÄNTLIGEN få träffa min psykolog på tisdag!!! :D Fick äntligen tag på henne!!! Så jävla bra.. SÅ JÄVLA BRA! Nu ska jag äntligen få riktig jävla hjälp!! Loooove it :) Kanske får ordning på min ångest nu också. Bra bra :)

Är förjävla sugen på thaimat alltså. VILL HAA!! men vi har verkligen fan inte råd.. Hmm. Jaja. Så är det ibland :) Blir kyckling och pommes idag :) Fast det är några nya pommes.. Konstig form med kryddning på :D Asgoa! Käkade dom hemma hos farsan för en månad sen eller något. Nom nom nom :)

Men nu ska jag mysa sönder mig med baby! Love yooooooou my darling :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0