Lovely morning :)

HAHAHAHHA
Skrattar fortfarande åt dom som tror att SD är rasister! :D Störda as. Innan du öppnar din käft så läs vad dom vill! ORKA LÄSA MELLAN RADERA OCH SKAPA EN HELT NY MENING MED DET! Idioter! Plus att alla invandrare/utlänningar säger att dom är rasister. HAH! Men själva grejjen.. Nu när det har slutat att krig ai era länder.. DRA HEM IGEN DÅ! SLUTA KLAGA!!!
Jag är ifs finsk medmorgare. Men jag är född i Sverige och är finsk medborgare för att mamma är det. Jag skäms inte för det :) Men jag ska skaffa mig ett "dubbelpass". Jag känner mig både finsk och svensk. Konstigt?! Jag är född här! Fast helst så skulle jag vilja bo i Finland men det funkar inte så. Nej nej..
Fast helst av allt skulle jag vilja ha ett svensk medbrorgarskap. Så som det ser ut idag kommer jag aldrig att kunna flytta till Finland. Isf är det först om 16 år.. Men det kommer nog inte heller på tal sen. Och eftersom jag är född i Sverige, bott här i hela mitt liv, kommer att arbeta i hela mitt liv här så vill jag har ett svensk medborgarskap! And that's that :)

Med det sagt.. Så ska jag dricka kaffe snart :) Gött att SD kom in i Riksdagen igår! Men själv så tror jag att dom inte kommer att få sin röst hörd precis. Eftersom dom har fördomar på sig.. "Rasist/Nazist", HELT BLÅSTA. Hmm.. Jaja.. Det var ju bara "några få" som röstade på dom tills igår. HAH.. Sure my ass :)
Jag fattar inte hur man kan rösta på Socialdemokraterna?! Gör dom rika rikare och dom fattiga fattigare?! SKITBRA VERKLIGEN. Fuckers..

Idag ska vi lämna Milla på dagis. Hem och städa. Hämta Milla från dagis. Åka till Överby. Handla & äta på Max! :)

Men nu ska jag ta mig lite kaffe och en morgoncigg :D


Ordet är ditt ♥
Postat av: emma

Håller med dig helt och hållet!

2010-09-20 @ 12:14:09
URL: http://emmalundgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skrämmande dåligt påläst du är. Jag hoppas verkligen inte att du har rösträtt.

2010-09-20 @ 21:01:41

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0