Inte okej detta...

God kväll! :)
Sitter och spelar bingolotto :D Haha! Längesen sist :) Får se om man vinner något!

Igår sov vi ju som sagt hemma hos mamma. Även min systerdotter sov där :) Sååååå söööööööööt är hon :) Mosters bebis <3
Idag åkte jag baby, mamma och Milla till Trollhättan :) Trolldagar ju!
Milla fick rida på en ponny. Sen så köpte vi första julklappen till henne! :) Värsta bra!
Annars så gick vi runt i affärer, köpte vinterskor till Milla. Sen åkte vi hem typ :) Var och fikade också! Milla fick sig en lollipop-kaka! God som faen ;D Haha! Baby var tvungen å oxå köpa en :) Mhm!

Annars har vi bara varit hemma hos mamma. Lämnade av Milla hos Marko som vanligt. Sen gick vi hemåt (jag cykla). När vi hade kommit hem, cyklade jag hem till Nappe en svängis! Fick reda på massa roligt. HAHAHA! Orka "facebook-tjaffsa" :D SERIÖST!

Men men :)
Tommy är här nu med. Eddie var här en stund, sen stack han, och så skulle han komma tillbaka senare :)
Så det blir en lugn kväll med bingolotto idag. Ska bort till Arbetsförmedlingen imorgon på möte.. Uuhhh!! Orka.
Tycke det är så jävla roligt att folk tror att jag tar åt mig när dom skriver "elaka" kommentarer till mig! :D HAHAHA! Har ni seriöst INGET liv eller? :) Nee just det.. Ni sitter bara och läser min blogg om å om å om igen, bara för att skriva något fjortisaktigt :D Och ni tror verkligen att JAG tar åt mig?! Käre barn :) Dom enda jag tar åt mig av, det är min familj och Robin <3 Ingen annan :) Skiter i erat skitsnack! Så om ni skriver sitter jag bara och skrattar åt er :) Tror ni inte att jag vet bättre?!
Just because my life is better than yours, bitches!

God kväll på er! :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0