@ home

God kväll!
Tyvärr så har jag inte bloggat idag! Gick upp kvar i sju för att hinna bort till jobbet :) Började klockan åtta. Var vid Vänerparken klockan åtta men hittade inte lastbryggan så fick ringa till Torpaköket och fråga efter vart fan det låg.. Tog tio minuter för dom att förklara. Men till slut så hittade jag! Hon som jag skulle jobba med sa att hon hade lika svårt att hitta själv första dagen hon började! :) Haha!

Arbetsdagen började med att jag åkte med vaktmästaren till Sjuan och hämta kaffe, bullar och lite andra grejjer. Sen åkte vi bort till gamla Huvudnässkolan och serverade alla lärare kaffe. Det var någon konferans eller något.. Ingen aning :P Men bra gick det! Sen åkte vi tillbaka till Vänerparken, städade lite i köket och sen var arbetsdagen slut! Gott :)
Knallade runt i stan med Robin och Eddie. Käkade lunch på Italia och sen gick vi runt i affärerna :) Hittade dock ingenting. Tänkte leta efter julklappar till Milla, men hittade absolut ingenting! Roooooooompaaaaaa.....

Efter att vi hämtat Milla på dagiset gick vi bort till morsan. Satt där och tjöta en stund och sen gick jag å baby bort till Sportex och köpte innerslangar till min cykel.
När vi hade fått på innerslangarna och fixat å donat så märkte vi att växlarna inte fungerade!! Jävla helvete.. Men går att cykla på den iallafall.. Får trampa som en idiot typ! HAHA :D

Annars har vi bara chillat hemma hos mamsen :) Käkat lite.. Niina, Janne å Elina kom förbi en stund också :) Mys!
JOO! Min kusin har köpt sig en liten amstaff-valp! SÅ SÖÖÖÖT ÄR HON!!! AWH :D Puttenutt :)

Imorgon ska vi åka till Vattenpalatset! Lillsyrran ska också med :) Går hemifrån vid tiotiden redan.. Skönt att vara där lite tidigare på dagen faktiskt :) Yeesss...

Men nu bränns det i fingrarna. Pallar verkligen inte skriva mer :D Blev ett ganska långt inlägg ändå :)
Hörs imorgon! Sov så gott :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0