HAH :D

Gillar att små brudar fortfarande, SERIÖST, kallar varandra för hora!
HAHAHHAAH, snacka om IQ-befriade! Små individer som inte har något annat å komma med. Dvs, inte har mycket bakom pannbenet :) Små individer som super skallen av sig varje helg och ligger med försa bästa kille.. Hmmm... Om jag nu är "hora", VAD ÄR DU DÅ? Jag har aldrig tagit betalt för sex.. Men du är ju närmare tanken isåfall :)
Eller så är du bara jävligt svartsuk över att jag ser SÅÅ JÄÄVLA mycket bättre ut än du, och du ser ut som en torkad banan som aldrig får ett knull.. HAH!

Snart ska vi lämna Milla på dagis, och sen ska jag bort till min kontaktperson :)

Fick även tag på soc igår.. Kan säga att som inte heller har mycket bakom pannbenet?! VARFÖR?! Blir så störd på detta..
ÄLSKAR VERKLIGEN en sak som socialen sa till min mamma för några år sen.

Soc-tant: Äter ni inte vid matbordet?!
Mamma: Nää, ungarna springer in på deras rum eller sätter sig framför tvn. Jag är den enda som sitter vid matbordet.
Soc-tant: Va? Så gör INTE en NORMAL familj! En NORMAL familj sitter samlade vid matbordet och pratar om dagens händelser.

HAHAHAHHAHA!
Mamma tog upp detta på jobbet och ingen visste vad som skulle säga.
INGEN av dom åt tillsammans vid matbordet.

VAD FAN ÄR DETTA?! Hur jävla blåst får man bli.. Seriöst.

HAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :D
Fan va jag har fått skratta idag.

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0