*gääääsp*

Gick upp kvart över åtta idag! Jag skulle träffa soc utanför mig tjugo över åtta, för hon skulle köra mig till vuxen psyk så att jag kunde hämta mina antabus, så det blev jäkla bråttom! Klädde på mig, satte upp håret och gick ut. Snabba svängar där!
Efter att jag hämtade mina antabus kom jag hem igen. Åt frukost med Milla och läste tidningen. Inget mer med det :) Milla har suttit och kollat på barnprogram tills nu. Hon och baby stack iväg till dagis precis. Själv måste man ju stanna hemma för soc kommer klockan tio. Så äääär det!
Blir ett litet möte och sen kör dom mig till psykiatriska ungdomsteamet så att jag får träffa min kontakt! Efter det blir det att jobba lite :) Skönt! Kommer nog sluta vid tre eller fyra. Huhuu!

Imorgon ska man ju också jobba. Tråkiga är att man slutar klockan fyra. Hellre vill jag börja klockan åtta och sluta klockan tre. Men men, sånt kan man ju inte bestämma själv! Typiskt...

Idag blir det bara mys som vanligt :) Ska se om vi kan gå ut med Bianca en sväng sen i eftermiddag när jag har kommit hem. Milla blir nog glad också! :) Hon har aldrig varit ute med Bianca, så får se vad hon säger om det :)

Men nu ska jag zappa lite på tv'n innan soc kommer.
Uppdaterar nog mer sen :)


Bebis <3

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0