Filmtips?!

Nyduschad och nysminkad!
Orkade inte ens torka håret utan slängde upp det i en toffs bara. Snacka om å vara lat ibland.. Hah :)
Vi ska snart iväg till mamsen. Ska ju som sagt iväg och äta idag! Käkade inte för så längesen.. Men men... Matvrak som man är! För å inte tala om baby.. Haha ;)

Vi bestämde oss för att vi ska in till stan sen och hyra film! Får se vad det blir för en. Har ingen koll alls vad finns för filmer nu.. Hmm.. Tips?!

Känner mig faktiskt lite sjuk idag. Inte okej! Förkyld och så känns det som att jag börjar få magkatarr eller något :( Och då blir det inget kaffe för min del, och det är verkligen INTE okej! Hmm.. Cigg ska man ju egentligen också skippa... Ahjaaa...

Men nu ska jag ta mig en cigg (haha!) och sen ska vi smått börja röra på oss! :)
Får förresten mina ringar snart!! Ni vet dom som jag vann på Tradera?! :) YES YES YES!


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0