Ett litet inlägg får det väl bli då!

Blir ett litet inlägg nu ikväll iallafall :)

I tisdags var vi hemma hos Andreas en sväng. Sen kom Fredrik, Tommy, Eddie och hans kompis :) Skitkul var de!
Efter det stack jag, baby, Eddie och Tommy hem till Tommy! Fortsatte att tjöta, lyssna på musik. Hade det allmänt trevligt! Sen var vi tvungna att dra hem för baby fick ont i magen. Eddie följde med!
Sen drog Eddie ett tag.. Sen kom han tillbaka. Haha stackarn var helt förstörd typ. Han däcka på vardagsrumsgolvet så jag fick vara värsta mamman och hjälpa han upp i sängen så fick han sova där ett tag. När baby och jag skulle gå å lägga oss fick Eddie ryck å drog hem :D Haha! Så jävla skön.

Igår gjorde vi faktiskt typ ingenting?! Låg i sängen typ.. Gott :)

Idag... Har vi varit på torpa en sväng sen blev det att gå hem till mamsen. Jag slingade syrrans hår :) Satt där borta och tjöta en stund och sen drog vi hemåt :)
Nu har vi ätit middag! Spenatsoppa och kokt ägg blev det. Har gjort baby värsta nyttig nu för tiden. Haha! :) Skitbra.

Imorgon ska jag få träffa min underbara Nathalie! Får se vad vi hittar på för skojj :) Mwiiihh!
Men nu ska jag slänga på Weeds. Sååå jääävla braaa :)


Ordet är ditt ♥
Postat av: Nath

wohoooo, <3

2010-10-01 @ 08:47:14

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0