Arbetsdag

God förmiddag! :)
Har precis fått i mig lite lunch. Ska strax gå iväg till jobbet! Baby är snäll och följer med å håller mig sällskap :) Kommer inte ta så lång tid som tur är. Yeah!

Annars har vi ingenting planerat idag. Lite kasst väder, får hoppas att det spricker upp senare så att man kan gå ut med Milla :)
Idag blir det hjort till middag! Skämtade lite med baby igår. Har mat så att det räcker för veckan men inte så att det räcker för nästa vecka (eftersom vi ska storhandla på måndag), så på våran "fattig-vecka" så äter vi lyxmat! Dvs, hjort! Haha :) Ofta man brukar göra det!
Men vi har ju inte köpt köttet. Mammas vän är jägare så han gav mig ungefär 4 kg hjort senast han var ute och jagade. Snällt! :) Sen så fick vi fisk för ett par veckor sedan! Så snäll är han :) Hoppas att han åker ut och jagar mer hjort snart! För nu är våran slut.. Hah :)

Men nu ska jag göra mig iordning och sen gå och jobba :)


Ordet är ditt ♥
Postat av: GalenBrud

händer idag då? :)

2010-09-22 @ 11:05:20
URL: http://galenbrud.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0