Äckligt..?!

God kväll gott folk! :)
Har inte blivit något bloggande idag. Morsan kom vid tretiden och väckte oss. HAH! Jävla sönder var man.. Men det var bara å traska sig upp :) Satt och tjöta ett tag, sen körde hon oss till Kvantum, och sen körde hon oss till Birger :) Baby skulle rösta på Birger och jag på Tärnan. Sverigedemokraterna blev det att rösta på iår! Var ju gött inne på Miljöpartiet där men ändrade mig i sista sekund :) Inget som jag ångrar än iallafall!

Milla har kommit hem till oss idag också! MAMMAS TÖS <3 Saknar sönder mig efter dig ju..
Så idag blir det, ofc, en myskväll! :) Myskväll utan chips och cola.. Mhmm!

Imorgon åker vi till Överby! Ska handla och äta på Max, gott! :) Däremot så ska vi köpa mysmat imorgon! Massa nötter och marinerade vitlöksklyftor.. MMMMMM!!! Jävla längesen jag åt det. Fan va gott det ska bli :)

Men nu ska jag fixa bilderna från igår och lägga upp dom på bloggen! :)

Ordet är ditt ♥
Postat av: Bee

sv; aa :)

görs nurå?

2010-09-19 @ 18:57:46
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: filippaa

SVAR inget;D

ska du valvaka? vem tror du vinner?

2010-09-19 @ 19:08:25
URL: http://filippasvardag.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0