Benny Haag - Ingenting är möjligt!

Gick på föreläsning med min kontakt på socialtjänsten idag! :)
Innan teater så fick vi fika och äta smörgås. Gott var det.
Gratis dessutom ;)
Föreläsning ja.. Mycket skämt osv. Skitkul! Det var Benny Haag
som uppträdde. Underbar människa :D Fick sig några goa
skratt kan jag lova!
Sen så blev det lite allvar i slutet. Tog åt mig av varenda ord
han sa. Varenda ord betydde faktiskt något för mig. <3
Sen efter så kunde man köpa hans bok om man ville. Plus att
man fick den signerad. Och Ann-Christin sa att hon skulle köpa en
till sig själv så hon gick fram och jag stod och väntade på henne.
Sen så gav hon mig boken och sa att jag fick den!!! :) :) :)
Han hade signerat den åt mig!! ÅÅÅÅHHHH, så jääävla snäll är hon!
Underbar människa verkligen! <3<3

Efteråt så satt vi ungefär och prata i 20 minuter i bilen. Både privat
och som "socialtjänst". Så det var en riktigt bra kväll kan jag lova! :)

Tänkte sätta mig och läsa några sidor i boken nu tänkte jag.
Kan nog tänka mig att den är skitbra!! Kommer säkert sträckläsa
den om jag känner mig själv rätt. Haha :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0