Underbart höstväder :)

Sitter här i soffan.. Inte lika förstöd som igår dock.
Hade feber på över 38 graders feber.. Min normala temp
ligger på 36 grader, så ni kan nog förstå hur jag mådde?
Fyfaaan.. Låg helt förstörd igår efter att Milla hade somnat.
Men baby tog hand om mig <3 Mitt underbaraste hjärta!


HAHAHA! Seriöst... Kan ju fan inte göra något annat än att
skratta! :D Kan du inte fortsätta.. Snälla? :) Så får resten av
Sverige se hur jävla pantad du verkligen är! :) Men men..
Det kommer så småningom! Din mamma har ju inte
heller så mycket bakom pannbenet heller! HAHA.
Sådan mor, sådan dotter :)
Idag händer det nog inte så mycket faktiskt.
Jag ska försöka att ta det så lugnt som möjligt.
Vi ska iallafall bort och handla lite idag,
måste till AF också. Huh! Hatar't.

Nu ska jag sätta mig på familjeliv.se och
glo lite :) Man vet aldrig vad man hittar för roligt!

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0