Torsdag redan... NEJ!

God morgon kära läsare! :)
Har ni vaknat till liv än? Klockan är ju ändå 08:40!! Ni kan väl
inte sova hela dagen ;) Haha!

Jag och Milla gick upp klockan åtta. Har inte hunnit göra så mycket
än faktiskt! Klätt på oss och Milla äter frukost nu :) Om en timma
ska vi traska bort till dagiset och sen ska jag iväg och jobba!
Igår var vi ju hos morsan... Hade jävligt kul faktiskt! :D Haha!
Jag, mamma och Milla bakade äpplepaj. Blev riktigt god :)
Äter ju ifs inte sådan paj, så den fick MVG av mig iallafall!

Sedan så kollade vi på hemmavideos! Haha. Var tvungen att visa
Robin en sak men det slutade med att vi satt där i två timmar typ!
Men kul var det! :D

Morsan skrämde skiten ur mig igår!! Hon höll på och jaga Sisu,
sen så snubblade hon i dörrtröskeln och ramlade pladask(!) ner
på golvet!! Mitt hjärta hoppade upp i hjärnan och sen ut genom
rövhålet!! .. Typ! Hahaaa.. Ne men guuuuuud. Rädd blev jag!
USCH!


Mina knölar (dom vid anklarna) har börjat att göra asont!!
Kan knappt gå ibland. Helt åt helvete! Ska kolla upp vad det
kan vara för något. Säkert ingenting farligt, men vill inte
att det ska fortsätta såhär.. Uff :(

Har knappt något illamående idag! Fiiiiiint det :D
Hoppas bara att det inte kommer nu bara för att jag sa så.
Min jävla tur......

Men nu ska jag ta mig en morgoncigg och sen ska jag och
Milla mysa framför tv'n :)

Ordet är ditt ♥
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Ja, det blev jätte bra! :-)

2010-10-07 @ 10:47:35
URL: http://mmylove.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0