Söndag! Jippie :)

Regnig dag igen.. NEJ!

Idag kommer min sötaste, underbaraste, vackraste dotter hem igen!!! <3<3<3
Har väntat hela jääävla veckan. <3<3<3<3
I fredags gick vi hem till Helena och myste :)
Det var jag, Helena, baby, Nathalie, Andreas, Reffe, Johan, Eddie och Carro :)
Skitkul kväll var det iallafall! I slutet var jag värsta mamma typ. Men det är jag väl alltid? Haha :) Söta folk!
Gjorde även två tatueringar den kvällen! :) AWESOME! Baby gjorde också två stycken :) Vi hade ju våran fem månaders dag i fredags också! Så blev lite extra mys för det ;D

Igår var vi på Jamies dop! Sååå söt är han :) Och jättebra gick det! Hur snäll som helst :)
Fint var det. Massa presenter och kakor! :) Tack ännu en gång Malin och Mikael!

Efter dopet åkte vi hem till morsan. Hon körde hem oss vid halv tolv tiden på kvällen. Så det var bara BUMS i säng och sova :) Gott <3

Idag blir det nog inte så mycket. Ska nog städa lite smått innan Milla kommer. Och laga mat ofc!

Imorgon ska jag iväg och jobba. SKÖNT! Hatar att bara sitta hemma hela jävla tiden. Uff.. Men men.. Nu blir det ordning på saker och ting!



Min första tatuering som jag gjorde :)
Älskar dig baby <3


Och min andra tatuering :) Älskar dig Fredrik <3

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0