Redan tisdag.. uff!

Sitter här trött som ett as typ. HELT SLUT!

Gick upp klockan åtta imorses när Milla vaknade. Körde samtidigt upp
baby och gjorde iordning frukost till mig och Milla. Gott gott :)
Gick iväg till dagiset och lämnade av tösen och sen gick vi direkt
till socialen för hade ett möte där ang ekonomin. Vi fick en ny handläggare
eller något eftersom vi har flyttat ihop?! Skitsam.. Bryr mig inte.
Så länge pengarna kommer in så är det bra!

Pappa hade ringt mig under tiden vi var på mötet så ringde upp han
direkt efter det.
Han sa att han hade skaffat en bil till mig!!! :D Han skulle betala
trafikskatten och bla bla bla så fick jag bilen helt för mig själv!!!
FAAAAAAAAN va snäll min pappa är :) Så nu ska jag verkligen ta körkortet!
Ska se om Trafikverket har tider nästa månad. Nu jääävlar!

Men nu ska jag och baby kolla på Sjunde himlen, och sen ska nog
Tommy komma hit på morgonkaffe :) Måste bara ringa och väcka han
först. Haha! Latmask.

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0