Noooot again!

God kväll!

Milla har somnat i babys famn. Stackarn har feber igen!! :(
HATAR NÄR HON ÄR SJUK! Finns ingenting värre :'(
Kom så plötsligt också.. Uff!!
Idag har vi varit hemma hos mamma igen. Gick dit efter
att jag lämnat Milla på dagis. Mådde så jävla dåligt så
orkade verkligen inte gå hela vägen hem.
Köpte potatissallad, kyckling, fetaost och salladslök som jag
mumsade i mig. Uff.. Mådde INTE bra efter det! Totaldäckade
i soffan. Mådde fortfarande skit efter att jag vaknade.
Men nu är det bättre iallafall! Lär nog bli likadant imorgon..
Men hoppas inte det! För vill ligga och mysa med Milla
utan att vara illamående.

Så det blir en dag hemma imorgon då. Ska inte jobba heller,
eftersom jag stannar hemma med baby och Milla <3
Fick inte jobba för pappa heller.. Haha. Söt han är :)

Kanske blir att gå hem till pappa imorgon, om det nu är
så att Milla har "en-dags-feber". Men det märker vi ju imorgon då!

Men nu ska jag mysa ner mig med mina älsklingar och kika på
Lyxfällan! Kommer ju verkligen INGENTING annat på tv........

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0