Kan det gå över snart?!

Milla skulle ha sovmorgon idag bestämde hon!
Halv tio väckte hon mig. Sötboll! Blev ganska chockad kan jag lova :)

Nu sitter jag här och MÅR PISS!
Har fortfarande det jävla illamåendet. Kom knappt
upp ur sängen idag innan det började. FYFAAAN!
Orkar verkligen inte... "Skjut mig?!". Hah :)

Idag ska mamma och Elina komma på besök!
Mamma är barnvakt idag för syrran å hennes kille
åkte till Ullared tidigt imorses :) Jag vill också dit!
Ge mig typ... En miljon kronor eller något först :D


Milla ska inte hem till sin pappa idag.
Ska till socialen imorgon för ett möte, och då
bestämmer vi hur vi ska göra.
Jävla psykopat! Fortsätter det såhär så lär han
aldrig mer få se henne. Men men.. Hans val!

Nu ska jag kolla om det finns någon rolig film som
vi kan kika på ikväll! :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0