Jävla skit illamående!

Detta är INTE OKEJ!
Har haft yrsel sen igår. MÅR SKITDÅLIGT!
Så idag ska vi sova hos mamma, ifall det blir mycket värre
och måste åka in. Dvs om jag svimmar eller så.

Nathalie är här på besök också!
Hon kom vid tolvtiden har jag för mig?
Blev några koppar kaffe och så har vi bara suttit
och tjötat. Som ett par gamla kärringar eller något. Haha!

Snart ska hennes pappa hämta upp henne, och samtidigt så ska vi
gå hem till mamsen.
Får se till och försöka äta något. Detta funkar fan inte.. ORKAR INTE!

Ikväll kommer det att bli massa, massa myyyys! Halv åtta skulle
det komma en komedifilm på trean?! "Föräldraskap" tror jag att den hette.
Älskar Steve Martin! Så klockren verkligen :)

Men nu ska jag vila lite innan vi ska dra oss.

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0