HAHAHAH, hur mycket fritid har ni egentligen? :D

Hahaha, nu har fjortisarna i stan börjat att sprida rykten om mig igen :D
Tydligen så är jag gravid och vet inte vem pappan är? :) Helvete vad patetiskt!
Har ni seriöst inga jävla liv? :D Vad är det ni gör om dagarna egentligen?
Sitter och diskuterar mitt liv? Fyfan vad sorgliga ni är :) Herregud!
Jag kan inte hjälpa att mitt liv är perfekt, och erat suger kuk!
Gör något åt det istället :) Hjälper ju inte att sitta där och snacka skit om mig,
eller om ni vill ge eran självkänsla lite boost kanske? ;) Vad vet jag :)
Patetiskt iallafall! Så höll jag också på när jag var fjorton år gammal! :)
Haha! Men men, jag kan ju inte hjälpa att ni hatar era liv!

Men nu ska jag skriva ett inlägg i min privata blogg :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0