Störtlöjligt!

Ojoj, helt slut i huvudet är jag!

Jädra fest hemma hos mig igår!! :) Ös var det iallafall. Jag mådde inte bra vid tolvtiden, men det var självförvållat. Sen var jag på topp igen :) ohja, ohja! Vi gick å la oss vid fyra-fem? Slängde i mig lite pills och somnade gött sen.
Vaknade vid tre i eftermiddags. Ringde pappa. Han hämtade mig och vi åkte och handlade lite. Sen blev det att ta ett stopp inne i stan. Chillade där med kusinen å hans vän :) Blev planerat att vi ska till Finland antingen den fjärde eller femte juli! Gött som fan :) Om jag inte har fått mitt körkort innan dess så åker vi i början på augusti istället :) Yes baby, yes!

Sen drog jag hem, hämtade lite skit, väntade på Tommy och sen körde finnen oss hem till morsan. Där komm en glad Milla och gav mig en bamsekram!! :) Saknat min tös ju. Mamma älskade!

Har lekt med tösen, käkat, bakat, tjötat.
Efter att tösen gick å la sig drog jag fram gitarren så har Tommy fått lära mig "Lilla snigel" och "Pippi Långstrump"! :) Millas favoritlåtar. Ska spela dom för henne när hon vaknar imorgon :)
Nu ska jag lära mig "Blinka lilla stjärna", om jag pallar. Är gött trött i huvudet kan jag lova.

Men nu får det fan bli lite mellanmål. Kaka å vatten! :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0