regniga jävla onsdag

Sitter här och väntar på att Robin ska komma, sen ska vi traska vidare hem till Tommy :) Kaffe och lasagne sitter ju aldrig fel! Mhm mhm :)

Ida har reserverat två biobiljetter till mig och henne, VI SKA GÅ PÅ SEX AND THE CITY 2! GAAHHH! Längtar redan! Eller aa.. Har velat se den i ett år nu, haha :)

Annars annars.. Vad hände igår?
Var i Trollhättan ju, sen hem till mamma å sen hem till mig. Efter det drog vi hem till Tommy.. Där blev det hockey. Sen hämtade jag Sisu, och sen gick jag hem för att träffa Jonas. Bråkade som vanligt. Haha :) Idiot!
Sen blev det att gå hem till Tommy igen. Nattmat var gott! Mmmm :) Vi slängde på "Step Brothers" men jag höll på att däcka efter halva filmen så det blev att dra sig hemåt för att sova. Sådeså.
Har ju sovit bort hela dagen nu, INTE OKEJ! Men så blir det.

Nu ska jag ut med min tjockis :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0