PÅ TOPP!

Gårdagen.. Jaa. Mådde väl inte för bra, men de förtjänade jag :)
Degade hela dagen typ, stack hem till morsan å lagade mat åt grabbarna. Ett kilo köttfärs gick åt på fem minuter. Inte illa, inte illa! Efter det blev det en powernap på två timmar, den satt gött :) Efter det blev det en tripp hem till Fredrik, satt där till typ tre på morgonen. Somnade gött kan jag lova :)

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade vid tre? Kommer inte ihåg. Sen ringde jag hit Tommy, choklad och film :) Gott gott! Dusch, smink och nu sitter jag här. Försöker få någon att köra mig till affären, jag vill ha maaat!

Aja.. Får se vad som händer idag. Blir väl torrt som vanligt. Ska höra av mig till ett par folk här nu. Ha en skön kväll! :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0