Min tisdag

God kväll!
Har allt hunnit med en del idag även om jag inte vaknade så tidigt :)
Gick upp vid ett-tiden. Satte mig vid dator och hade ångest för gårdagen. Slängde på smink, tog mi gi kragen och åkte till Trollhättan för att fika med Linnéa. Blev ett par koppar kaffe plus en chokladmuffins :) Sen fick vi vidare till Odenhuset. Hittade massa kläder på KappAhl som jag vill ha! På barnavdelningen :) Mhm mhm!
Efter det så hämtade pappsen upp mig, han körde hem mig till morsan där jag satte mig i soffan och läste halva min SOLO-tidning.
Hoppade vidare upp på mammas cykel och åkte hem. Här har jag städat hela köket! Nästan kliniskt rent nu. Markus får fan ta sovrummet. Det ser inte vidare rent ut där. Nej nej.
Snart kommer min baby också. Får se vad vi hittar på. Blir även att träffa Jonas en sväng senare ikväll. Ska kanske hem till Fredrik runt 22-23 tiden, får se om det blir av.

Men nu ska jag chilla, läsa i lite bloggar :) Hej svejs!


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0