matti ja teppo

Jag saknar min mormor. Även fast vi inte stod nära varandra så saknar jag henne. Hennes kommentarer och hur hon kunde bli sur på två sekunder. Haha. Precis jag som. Känns lite kul å veta att man har ärvt något från henne iallafall.
Begravningen var hur fin som helst. Hon begravdes i början på april om jag inte minns fel? Mitt minne är inte att lita på. Men just vid den tiden, uppe i norra Finland, så börjar snön att smälta. Vårvindarna kommer och isen spricker. Och tro fan att just den dagen begravningen ägde så blåste det utav helvete!! Tror att mormor var med i lekarna där, hennes stil det. Åker ut med ett brak. Haha! Åhh gud. Måste upp till Posio i sommar.

Älä tule huommena tule jo tänään! Tule läpi kylmien katujen. Tule jotta jaksaisin uuten päivään. Niin yksinäinen voi olla ihminen.


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0