kallt, regn. varmt? ingen ordning alls!

Jag är jädrigt yr i huvudet alltså! Fattar inte vad som är grejjen. Tommy säger att det beror på vädret. PFF! Jag tar mig en ipren så går nog skiten över.. Får vi hoppas.

Idag har jag iallfall fått allting avklarat typ! Ska bara bort till öppenvården och ta min antabus kvart i tre. Efter det blir det att hämta Milla och då åker vi till Överby och handlar kläder till henne! :)

Jag dissar hockeyn idag. Finland-Tjeckien spelar ju idag, men jag känner att jag måste få spendera lite pengar. Det kliar i fingrarna på mig!

Men nu ska jag lägga mig och kolla på Jims värld med Tommy.


Ordet är ditt ♥
Postat av: Sami

Jag rättar dig... Slovakien ;) spelar dom mot! ;D

2010-05-17 @ 16:53:07
Postat av: bortskaemd

Sv: Jo jag vet, kom på det efter att jag hade skrivit inlägget. Men pallade inte ändra :p

2010-05-22 @ 20:53:28

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0