juli 2007 <3

I tried to be chill but you so hot that I melted.
Tankarna drar bara iväg till sommaren 2007 heeela tiden! Vad var det som var så speciellt då? Förutom att jag blev gravid med Milla, men det är nog inte det jag tänker på. Hmm.. Kanske var det Jason Mraz  som gjorde sommaren så speciell. Han hjälpte på traven iallafall. Uppesittar nätterna med Patric satt ju verkligen inte helt fel heller :) Du vet att du betyder <3
Det var även den sommaren då Marko tänkte lämna mig. Kommer fortfarande ihåg blicken du gav mig. Den borrade rakt igenom mitt hjärta, ont gjorde det. Men man lär sig av sina misstag, även fast du tog tillbaka mig. Hade du inte gjort det så hade vi aldrig haft Milla. Tur i oturen? Tjaa.. Don't know.

Ska nog sätta mig och funderar en stund till. Det behövs, så man får ordning på tankarna lite.


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0