Fylld dag?

Nu har man varit igång hela dagen känns det som. Varit och hämtat min antabus, efter det gick jag ner till pappas kontor och träffade honom. Vi kom fram till att på fredag ska jag lära mig att slipa och sprutlackera luckor :) Ska bli kul!!
Efter jag att vart på kontoret gick jag bort till Flügger för att träffa pappas fru. Frugan var där och även hennes syster, vi fick oss några goa skratt där borta! Sitter ju inte helt fel :)
Sen blev det en tripp till Öppenvården igen. Denna gången var det ångestgruppen som gällde! Första mötet och allt. Gick riktigt bra :) Skönt var det att träffa människor som sitter i samma sits som en själv. Så det ska jag allt fortsätta med, möte varje onsdag  :)

Blir kanske att man kikar förbi Andreas idag igen. Annars blir det nog bara att slappa hemma eller något :) Men nu måste jag allt gå och kolla hur det går för mina makaroner! Hejj :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0