Ännu en vecka

Här har  man inte skrivit på länge ser man!
Min mobil fungerar inte, har slått in fel pin-kod tre gånger.. Men ska fixa det imorgon.

Har inte hänt ett piss i mitt liv kan man säga. Bara vart på g hela veckan känns det som. Var hemma hos Andreas igår. Skitkul hade vi!! :) Måste göras om! Blev lite öl, dvs två flak. Haha, gött törstiga :) Det var jag, baby, Fredrik, Marina och Andreas. Lite senare kom Tommy förbi en sväng och senare på natten kom Ulf och en till brud :) Trevligt folk!
Det var ju Eurovision på kvällen också. Det fick jag inte se på för Andreas! Märkte sen senare att Tyskland hade vunnit. SKITFAN! Moldovien skulle ju vinna.. Men men.
Annars har jag bara vart med baby och Tommy för det mesta :) Och Fredrik såklart.

Idag kom min lilla snutt också. Magsjuka och feber har hon fått igen. Stackarn :( Men hon blir allt frisk snart, får vi hoppas iallafall <3

Just nu väntar jag på att "Knowing" ska tankas ner. Blir mys med baby :) Du är det bästa för mig <3 Lyser upp min dag :) Älskar att vakna upp bredvid dig, finns ingenting bättre :)

Men nu blir det mys!

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0