| me love my daughter :)

Det är fortfarande lika underbart att vakna bredvid dig baby <3 me looove :)
Blir att dra hem till morsan idag. Pallar inte å vara hemma, får en sån jävla ångest. Hade ångest hela dagen igår. Låg bara å sov typ. Somnade vid sjutiden igår kväll, vaknade vid tiotiden (några timmar senare). Drog hem till Tommy en stund, sen hem igen å däckade i sängen. Sovit tills nu typ. Uff.. Inte kul. Känner mig helt jävla förstörd i huvudet.

Haha. Låg å skratta för mig själv förut. Min dotter är så underbar!! Man märker ju vem hon favoriserar :) DVS MIIIGG!!! Awh.. Mammas älskling <3 Rakastan sua niin saatanan paljon kulta :)
HAHAHA, sen när vi var påväg till torpa en dag. Så kom hon blä-bruden. å Milla.. sen när hon blä-bruden hade gått.. "Dumma ****!!" Hahahah! Fan va jag skratta :D Baby likaså ;)
Min dotter är så jävla underbar :) Finns ingen bättre <3

Men nu ska jag göra mig iordning, sen ska vi hem till mamsen <3


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0