| jävla kol..

Det blev en liten fest hos Tommy igår! :) Jädra trevlig kväll måste jag säga! Det var jag, baby, Tommy, Andreas, Fredrik och Robert. Har tyvärr inte min mobilsladd så kan inte lägga upp bilder eller videos. Men ska försöka leta efter den. Kul hade vi iallafall! Jag försökte pissa ut genom fönstret, och så klättrade jag på baby :D Han är min klätterställning <3 Love it :)
Tack för gårdagen <3 Det behövde jag verkligen.

Idag ska jag bara mysa med min sötaste baby och Fredrik :) Baby är ute för tillfället så Fredrik skulle komma och göra mig sällskap strax. Mhm mhm :) Gott!

Försöker dra ner Sex and the city 2 från nätet också. Hoppas det är bra kvalité!! Pallar inte gå på bio.. Usch. Hatar't!

Men nu ska jag plocka undan lite :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0