| it's raining man

Idag har det blivit en jääävla massa Sex and the city iallafall.. Och mer ska det bli! :) Baby är snäll och ska gå på bio med mig.. Sex and the city 2 of course :) Så vi var tvungna å kolla på ettan för hans skull. Men jag klagar inte, kan lätt kolla på filmen en gång till. Men det är ju jag det :)
Bion börjar klockan nio, men måste ju vara där en halvtimma innan. Plus att jag ska köpa ner mig i godis å annat sån skit. Får sån jävla ångest av att sitta i en biosalong så måste äta ihjäl mig för att inte bryta ihop. Men men.. Tar med mig ett par lugnande så ska det nog gå finemang! :)

Annars.... Inte för mycket! Som vanligt. Pappa å hans fruga skulle egentligen haft grillfest idag. Men det blåste så jävla mycket så han ringde och VÄCKTE mig nio imorse för att säga att det inte blir av. Som tur var så somnade jag om. Men det brukar jag ju inte ha svårt för ifs.

Nu ska jag ställa mig och krama om och pussa på min underbaraste sötaste finaste pojkvän <3

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0