| härligt med sol :)

Torsdag idag då. Snart helg! Gott :)

Tisdag:
Hände inte så mycket i tisdags. Lämnade Milla på dagis, kom hem till mamma igen och kröp ner hos min baby <3 Sov till typ ett-tiden :) Myyys <3 Älskar att sova med dig. Snutt :)
Sen stack vi och hämta Milla. Var ute och lekte osv. Senare på kvällen gick vi ut och blåste såpbubblor! Lilja stod ute och vattnade sina blommor. Jag tog slangen å blötte ner hela baby :D hahah <3 Sötsak! Synd för dig ;) Milla blev också blöt. Och jag... Och Lilja :D Men kul var det!

Onsdag:
Igår lämnade jag Milla på dagis. Efter det stack jag iväg och jobbade. Slipade sex stolar och fyra bordsben på ett par timmar :) Skönt det! Annars så har man bara varit hemma.

Idag:
Kom hem till morsan. Tjötade lite med kärringarna från socialen. Sen stack jag ocb baby å hämtade tösen från dagiset :) Kom hem å åt. Kycklingsallad.. mmmm gott :) Från Kalasboden också! Goa grejjer :D Efter det gick vi ner till Lilja, så fick Milla bada i poolen :) Det gillade hon! Hon badade i två timmar :) Hehe. Sen kom mamma med glass :) Och nu sitter jag å kollar på Unga mödrar. Baby och Milla leker... Hoppar och skriker. Haha, så söta :)
Ikväll blir det att kolla på film. "På smällen" blir det. Förjävla bra är den alltså :D Hahah! Love it :)

Känner att jag börjar få bebissjuka.. Uff ;o


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0