| Grillfest!

Farsan hade grillfest hemma hos sig igår. Vi hade fan askul! :D Älskar mina farbröder, dom är så ÄCKLIGT ROLIGA! HAHAHA :D Baby fick sig ett par roliga skratt iallafall ;)

Raino: Var är min mobil?
Allan: Din fru har den!
Raino: Madde, ge mig min mobil.
Madde: Jag har den inte!
*och så håller det på en stund*
Allan: Vet du var jag tror att din mobil är?!
Raino: Aaahh, i Maddes fitta!
Allan: Vänta lite så ringer jag upp den.
*Allan ringer upp Rainos mobil*
Allan: Det kommer ju inte fram några signaler! Det är jävlig dålig täckning i din frugas fitta!!

HAHHAHAHAHHAHAHHAAH!!! SÅ JÄVLA SJUKT SJUKA ÄR MINA FARBRÖDER :D ÄLSKAR DOM!!!

Sitter hemma hos Andreas för tillfället. Dricker lite bääärs :) GOTT! Ska sätta mig och vara lite social nu tänkte jag. Mhmm :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0