| gårdagen

Igår.. hmm :) Jag och baby gick upp.. Sen gick vi till systemet å köpte sig lite ööl :) Sen var det dags för utveckligssamtal på dagiset! Gick hur bra som helst :) Milla är så duktig <3 Mammas älskling!
Efter utvecklingssamtalet gick jag å hämta upp baby och då stack vi hem till Reffe :) Drack öl, lyssna på musik och hade allmänt trevligt :) Vi gick även upp till hans granne. Lill-Martin var där och sen kom även Simon. Hundra år sen man träffade dom. Simon diggade min röst iallafall ;) Hahah! Inte ofta det händer :D
Jonte å Niklas kom förbi en stund när vi var hemma hos Reffe också. Jonte försökte få med mig till Nordkroken med det gick inte så bra ;) 
När vi skulle dra hem så tog vi vägen förbi mamsen. Blev å fyllekäka "lite"! Haha :D Jag har lärt baby å äta lökmackor!! MUMMA :D Hade på en JÄVLA massa lök på mackorna inatt kan jag lova. Men fyfan så gött det var. Mhm mhm :D Oboy på det, kan ju inte bli bättre ;)

Nu sitter jag här å väntar på att baby ska komma hem. Han är ute med hunden och är nere på kiosken å köper massa gott till mig :D Så snäll är du baby <3 När han kommit tillbaks ska vi kolla på Exorcist - The beggining. Aldrig sett den så det borde väl vara dags nu ;)

Buss å kräm :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0