| dagarna flyger förbi

Tisdag:
Jag, baby, Milla och Tommy åkte å badade på Skräckland :) Satt och lekte med Milla på stranden. Det tyckte min tös om :) Hon ville verkligen inte åka hem, men man var ju tvungen till slut.
Efteråt var det meningen att vi skulle åka till Gaddis. Men det skippade vi. Milla var ganska så trött, så vi fick stanna hemma och mysa istället :)
Blev att vi kollade på Emil i Lönneberga. Vilket inte Milla somnade till, så fick sätta påå Weeds så somnade hon direkt. Haha :) Så söt mitt hjärta <3

Onsdag:
Idag då.. Har betalat mina räkningar. Sitter i telefon å försöker på tag på någon hos Telia. Har plats 53 i kön nu.. Gött segt!
Annars blir det att åka iväg å handla idag. Kylen börjar kännas lite för tom nu. Sen får vi se vad som händer :) Inte för mycket antar jag. Mysa som vanligt :)
Måste iväg till mamma med en räkning ifs.. Hmm. Jobbigt. Stoppar bara ner skiten i brevlådan skulle jag tro. Orkar inte med massa tjaffs.

Men nu ska jag allt ta på mig lite kläder. Kan ju inte springa halvnaken hela dagen :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0