| a few days

Fredag:
Midsommarafton var det då ja! Åkte hem till mamma å käka lite snabbt. Efter det blev det att möta upp gänget å då drog vi bort till Korseberg! Satt vid brasan å tjöta plus att vi spelade brännboll :) Jävligt kul kväll iallafall! Tack alla :) Det enda minus med kvällen var att jag tappade bort min väska. Men i lördags skickade Ewelina sms till mig å sa att hon hade den. En stor kram till dig gumman! :)

Lördag:
Vaknade upp jävligt bakis. Skakade som fan! Fy helvete.
Blev att supa då igen. Men men, så är man ;) Satt hemma hos mig å mös med några stycken sen drog vi bort till Poppel. Där började såklart exet att käfta med mig. Hahaha! Att han aldrig kan hålla sina patetiska saker för sig själv :) Fic käven höra sen att han hade gått på MIN KUSIN! Men att han hade varit så JÄVLA FEG å BITIT honom!!! HAHAHHAA. Fyfan vilken liten flicka. Fjortis.

Söndag:
Blev bara å vara hemma ett tag å sen drog vi hem till morsan. Lite senare kom Milla och så :)
Morsan började än en gång å gapa på mig. Pallade inte med henne å drog hem. Känns fan som att hon har pms dygnet runt nu för tiden. Men men.. Bara hon som förlorar på det. Punkt slut.

Måndag:
Idag har vi gjort lite av varje känns det som :)
Drog bort till stan för att handla. Tog även med fyra påsar med pantflaskor-/burkar. Gött att få bort dom ur vägen iallafall.
Efter det drog vi hem till Tommy å drack lite kaffe. Men den första pannan blev det köffe av. Inte okej! Så det var bara å göra nytt :) Det blev allt gott till slut ;)
Sen drog vi bort till Señor, köpte lite pizza. Gott gott. Och sen mötte vi upp Fredrik plus Andreas. Drog hem till Andreas, tjöta.. Plus att jag trimmade pojkarna lite :)
Och nu är man hemma igen! Milla är pigg som en lärka, men det förstår man ju varför. Huhuuu..
Ska sätta mig och kolla på Weeds med mina babys strax. Får bara vänta tills det har tankas ner.

Men nu ska jag ta mig en cigg och kramas med min älskling <3

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0