| shiiiiiiiit..

HAHAHA seriöst. Orka vara så jääävla patetisk! :D Take it easy. Du måste väl veta själv att du är ful eller?! Ser ju fan ut som att du har blivit påkörd av en buss och dött minst fem gånger.
Och sen säga att Robin varit otrogen mot mig bara för att han satt å skrev till dig på msn å för att han kalla dig ful?! Lilla gumman.. Jag satt bredvid honom och drev med dig. Idiot :) Btw.. Det var jag som skrev att du var ful ;)

Men men! Nog om det :)
Vi tänkte ju dra ner till Skräckland idag. Men skippar nog det. Är så jäkla molnigt, plus att det blåser. Så blir nog att traska ute en stund och så istället :)

Sen senare så ska Milla till sin pappa. Inte kul! Kommer att sakna min älskade älskling :'( Uuhhh.. Ont gör det.

Men nu ska jag allt typ... Kolla på Paris Hiltons new BFF. Hahah. Så jävla bra! ;D *akta ironin*

Ordet är ditt ♥
Postat av: Jeanette

Hahaha...så klockrent =) Men många klarar inte av att folk är ärliga ;) därför de blir så arga haha

2010-07-18 @ 18:18:24
Postat av: bortskaemd

Jeanette: Haha ja menar det! :)

2010-07-19 @ 11:12:36

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0