| my loves.

Överby igår alltså..
Hittade två klänningar till Milla å två par string till mig :) Efteråt käka vi på Max. Usch.. Aldrig mer! Nu får jag fan sluta äta massa jävla skräp. Blääääääää....

Idag händer det inte så mycket :) Tar nog å går en sväng med Milla, baby å Sisu senare ikväll. Innan det så ska vi käka. Blir fiskpinnar idag ;) Millas val. Jojo :)

Jag och min baby har vart tillsammans i två månader idag! <3 Känns faktiskt längre.. iih!
- Me love you long time, baby ;)

Men nu får jag allt sätta igång å laga mat. Milla börjar å tjata :)

Ordet är ditt ♥
Postat av: sandra

oj redan två månader ? oj va tiden går fort :P

2010-07-04 @ 13:05:27
URL: http://sandriisss.blogg.se/
Postat av: bortskaemd

Sv Sandra:

Hehe ja jag menar det :)

2010-07-04 @ 19:57:10

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0