| hahah vilka nötter :D

Oj oj oj oj... Jag säger ju att hon är en liten otrogen hora :)

Min kusin hamnade ju hos mitt ex förra helgen. Japp.. Och vad tror ni händer? :D Hahah!!
Kusinen satt vid datorn, och då kommer Anna och frågar om det som jag hade skrivit i min blogg var sant. (Dvs alla sms som Marko hade skickat) Och såklart så säger han att det var sant för att det ÄR det.
HAHAHA, sen så försöker snorungen STRULA MED MIN KUSIN!!!!!! Medan hennes pojkvän (Marko) ÄR I LÄGENHETEN! HERREGUUUDDD!!! :D:D

HAHAHA.. Och sen när alla tre satt i vardagsummet, så satt Anna å glodde på min kusin hela tiden. Och Marko kände sig väl hotad eller något.. Så han säger: "Hur mycket betalar du för att få knulla min flickvän?!"
Anna satt helt knäpptyst!!! HAHA.. Fyfan vilket äckligt jävla par!!! Så omogna, och Anna försöker vara otrogen hela jävla tiden. EEUUUWW!!

Men men :D Nu ska jag ner å köpa cigg :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0