| dyster måndag.. skitväder!!

God morgon! :D Typ.... Vaknade för en timma sen eller något :) Har precis duschat med baby, å snart ska vi knalla in mot stan. Ska gå å kolla på en lägenhet :) En trea of course! Måste ha lite större ytor nu när Milla springer runt så mycket. Mammas älskling <3
Saknar Milla så mycket att jag spricker snart :( Vill ha henne hos mig hela tiden.. Min lilla tös. Tur att jag har baby hos mig iallafall. Vet inte vad jag hade gjort utan dig. <3

Igår var vi hos Robban en sväng. Jag, baby å Tommy då :)
Tog ett par öl.. Tjöta. Spela kort osv. Lägger upp kort senare :) Men kul hade vi :D Haha!

Men nu ska jag allt sätta upp mitt hår, och sen ska vi börja röra på oss. :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0