| yeah mama :D

HAHAHAH :D
Seriöst alltså :) Kan inte sluta skratta åt dig! Verkligen inte :) Vet du hur förstörd du är? Och jag har haft en del av den äran å förstöra dig :) Lovely! :) Jaaa.. Man borde kanske ringa runt lite senare.. It's for the best :)


Snart ska jag å baby in till stan. Fixa lite ärenden :)

Min söta socialtant var snäll å körde mig å Milla till dagiset i morse :) Sen så körde hon tillbaka mig också. Och sen i eftermiddag kör hon mig dit igen, å kör hem oss! :D Så snäll! <3 Hon ville inte att vi skulle gå i regnet :) Verkligen den snällaste person jag någonsin mött! Bara positiva saker, heeela tiden :)

Och min baaaby.. Älskar dig så himla mycket! Älskar att ligga bredvid dig på kvällarna å vakna upp bredvid dig på morgonen <3 Har verkligen aldrig känt såhär baby! <3 Du vet vad jag vill med dig :) Och vad jag vill ha i födelsedagspresent nästa vecka :) VILL HAAA NUUUU!! <3 Du å jag föralltid, always always <3


Ikväll så ska jag, pappa, hans fru å Milla gå på cirkus! :) Själv så HATAR jag clowner. Värsta fobin.. Men vill gå dit så att Milla få se alla djuren och sånt :) Lovely! <3

Men nu ska jag allt grejja lite innan vi drar :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0