TRÖTT!

Vilkeeen daaaaaag!

Efter att vi hämtade Milla från dagis så åkte vi direkt till Överby. Sprang runt där i typ tre timmar. Hatar att gå i klädaffärer! Så tråkigt!! Men jag köpte två par byxor, sockar och underkläder till Milla. Plus tre par sockar och hårfärg till mig.

Gick i sängs med Milla strax före åtta, och båda däckade direkt! Fy helvete vad trött jag var.
Sen blev jag väckt.. och nu sitter jag här. PIGG!! Jävla kukfan. Nu får det fan bli ordning på saker och ting.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. Sen ska jag försöka få tag på min soctant och min gamla kontakt (igen!). Kommer bli en jävla dag imorgon med. Hatar verkligen möten! SÅ JÄVLA GAY!

Men nu ska jag glo på tv. Är fan sur.

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0