| mätt i magen!

Blev inge cirkus idag :o Pappa hade tagit fel på datumet.. Hihi, virrig han :) Så jag fick alla fyra biljetter så ska vi dit nästa vecka! (då det egentligen är) Men jag, Milla å pappa gick ut å åt istället :) Sen så hälsade vi på hans fru på jobbet. Valde ut en målarfärg som jag ska ha i köket. Kommer att bli najs najs :) Ska bara hämta grundfärg från farsans kontor så blir det finemang!

Snart kommer baby hem igen :) Har bara varit ifrån han sen vid fyra tiden.. Men saknar han enormt för det! :o Awhh... Men men. Ska lägga mig å kramas med Milla nu :) Hon sitter bredvid mig å glor på barnprogram.
Snart blir det kvällsmat å sen ska hon sova! Upp tidigt imorgon eftersom hon ska till dagiset. Någon gick ju inte med henne till dagiset i måndags!!!! Braaaaaaaaaa......

Hittade ett par skitsöta skor till Milla förut :D Dom var inte så dyra heller.. 380 kronor typ :) Blir å köpa dom nästa vecka skulle jag tro :) Hoppas dom finns kvar bara!

Men men.. Mysa var det ja :)

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0