knack knack

Ímorgon ska man till socialen, som tur är så är det inte så tidigt iallafall. SOVMORGON! :)

Gick bort till baby förut. Hämtade ett par saker. Jag låg å svettades i sängen. JÄVLA TRAPPOR! Men men..

Slängde på mig lösnaglar förut?! Fråga fan inte varför. Gött cp. Baby fick på sig ett par också, det var han som ville :P Sötboll!

Annars..? Inte ett skit. Ska ta å ringa min soc-kontakt imorgon å be henne komma hit för ett möte. Har ett par saker jag måste reda ut. Eller ja.. Få ur mig rättare sagt. Kommer nog bli ett låååångt möte. Men ja, till min fördel så. Inte för att det är ett roligt samtalsämne.. MEN MEN!

Längtar tills på fredag! :D Får kanske min födelsedagspresent då!! Hoppas det iallafall :) iihh!

Fick reda på ett par "snaskiga" detaljer. HAHA! Patetiska människa :D För å inte tala om det patetiska förhållandet. Ni vet vem/vilka jag menar ;) HOHOOO! Crazy :D

Men nu ska jag fortsätta å mysa med baby <3 Älskade :)


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0