Hit och dit :)

Varit lite överallt idag faktiskt :)
Först lämnade vi Milla på dagiset. Sen stack vi till barnmorskan.
Efter det gick vi iväg å fika :) Gick runt i lite affärer på stan också. Försäkringskassa fick det bli sen.
Vi orkade inte ta bussen hem så jag ringde till pappsen :) Han var snäll å körde hem oss! Så nu sitter vi här hemma igen :) Baby håller på å gör frukost till sig själv, och jag sitter å kollar på Desperate Housewives! Lovely :)

Håller på och färgar håret också. Hoppas bara att det blir den bruna färgen som jag vill. Annars blir det å köpa en ny burk! Ska ju till Överby sen efter att vi hämtat Milla från dagiset :) Kolla lite kläder till Milla och baby ska köpa skor! Får se om jag hittar något till mig själv :)

Men nu ska jag kika vidare på DH!


Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0