| fucking good day :)

Idag ska jag hämta min kaaattt!! :)
Bara att hon som säljer henne bor ute på Sikhall typ... GAH! Men Andreas skulle vara snäll å kolla om han kunde låna bil å köra upp mig :) Snäll snäll! <3

Jag vaknade nyss typ. För en timma sen eller något.
Eddie var här, så kunde ju inte springa naken så som jag brukar! Haha :D Neee...

Men men.. Nu sitter jag bara här å glor. Baby å Eddie stack ut en sväng, å jag ska bara vänta på ett samtal från Andreas. *hålla tummarna*

Jag fyller år om 18 dagar förresten! :D
Och det är bara EN födelsedagspresent jag vill ha. HOPPAS HOPPAS!!!!!! :D:D:D
Isåfall blir det samma födelsedagspresent jag fick för några år sen. Lovely! <3

Jag älskar dig baby <3 Massa, massa mest, mest <3




ANDREAS SKICKADE ETT SMS NU! HAN KAN KÖRA!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAA :D ME SO FUCKING HAPPY!

Ordet är ditt ♥

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Stammis?

E-mail:

Din blogg/Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0